PRÁCE V ADMINISTRATIVĚ NA ČÁSTEČNÝ/ZKRÁCENÝ ÚVAZEK (4 h denně)
Kdo jsme?
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta.
Pracovní náplň
- běžná administrativní agenda,
- evidence, archivace a ukládání dokumentů a účetních dokladů,
- administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy,
- sekretářské služby a pomocné kancelářské práce.
Co nabízíme?
- stabilní práci na částečný úvazek,
- měsíční plat od 15.000, - Kč,
- nástup možný ihned,
- příjemné pracovní prostředí a zázemí plně vybavených kanceláří,
- odborné zaškolení a následná školení a kurzy,
- možnost seberealizace a dalšího profesního rozvoje,
- firemní akce a teambuildingové aktivity.
Co požadujeme?
- středoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru (není podmínkou),
- pečlivost a důslednost, zodpovědný a systematický přístup a smysl pro pořádek,
- výborné komunikační dovednosti a příjemné společenské vystupování,
- vysoké pracovní nasazení, spolehlivost a samostatnost,
- znalost práce na PC, MS Office (Word, Outlook. Excel), apod.,
- psaní na klávesnici hmatovou metodou všemi deseti prsty (není podmínkou),
- výborná znalost českého jazyka,
- znalost anglického jazyka (není podmínkou),
- bezúhonnost / čistý trestní rejstřík.
Místo práce: 619 00 Brno, Vídeňská 134/102
Pokud Vás zaujala možnost pracovat v našem týmu, tak nás kontaktujte, pošlete svoje CV a domluvíme se na osobní schůzce u nás v kanceláři.