Asistent/ka obchodního oddělení

Co vás čeká:
• administrativní a organizační podpora kanceláře
• komunikace s obchodním oddělením
• vedení obchodní korespondence
• příprava dokumentů a jejich následná kontrola/evidence
• zadáváni dat do informačních systémů
• příprava podkladů pro účetní oddělení
• příprava měsíčních statistik a reportů
Požadujeme:
• zkušenost na obdobné pozici min.1 rok;
• minimálně SŠ vzdělání (ekonomické, obchodní zaměření výhodou)
• dobrá uživatelská znalost MS Office
• velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka
• flexibilita a proaktivní přístup k práci
• analytické myšlení
• pozitivní přístup, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
• vysoké finanční ohodnocení - dle zkušeností a kvalifikace
• zajímavou práci na HPP
• jistotu stabilního zaměstnání nezávisle na covidové situaci
• zázemí profesionální společnosti
• flexibilní pracovní doba – možnost vytvořit si individuální rozvrh
• nápoje a občerstvení na pracovišti zdarma
• nástup možný ihned nebo dle dohody
Cena: 30 000
Číslo inzerátu 124260

 

12.5.2022 | 11:55 | Prohlédnuto 7 ×

Poslat odpověď na tento inzerát

Z důvodu ochrany proti zneužití e-mailu inzerenta spammery, nezveřejňujeme automaticky e-mail.
Pro kontakt prosím využijte tento formulář, který pošle Vaši odpověď na adresu inzerenta.

Vyplněním a odesláním formuláře bude vlastníkovi inzerátu odeslána tato zpráva na jeho e-mail. Vlastník inzerátu může a nemusí na tuto zprávu odpovědět. Formulář slouží pouze pro kontakt s inzerentem v kontextu s obsahem jeho inzerátu. Je zakázáno posílat zprávy, které nesouvisí s obsahem inzerátu a které může uživatel považovat za nevyžádané.