Ekonomicko – administrativní pracovník/ce

Pracovní náplň:
* příprava ekonomických podkladů (faktury, objednávky, zakázky..) a jejich zanášení do interního systému
* spolupráce s externí účetní
* zpracování podkladů pro veřejné zakázky
* vedení skladové evidence
* další administrativní činnost (docházka, pošta, kancelářské potřeby apod.)

Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického zaměření
* praxi cca 2 roky na obdobné pozici
* znalost programu Helios a základní orientaci v účetnictví je výhodou
* dobrou znalost MS OFFICE (EXCEL, WORD, Outlook)
* samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost
* základní znalost anglického jazyka

Nabízíme:
* stabilní zázemí menší firmy
* zajímavé mzdové ohodnocení
* balíček zaměstnaneckých benefitů (vlastní NB, mobilní telefon)
* výhodnější nákupy IT vybavení
* práci v rozvíjejícím se IT odvětví

Nástup: co nejdříve
Číslo inzerátu 111705

 

21.7.2021 | 14:16 | Prohlédnuto 186 ×

Poslat odpověď na tento inzerát

Z důvodu ochrany proti zneužití e-mailu inzerenta spammery, nezveřejňujeme automaticky e-mail.
Pro kontakt prosím využijte tento formulář, který pošle Vaši odpověď na adresu inzerenta.

Vyplněním a odesláním formuláře bude vlastníkovi inzerátu odeslána tato zpráva na jeho e-mail. Vlastník inzerátu může a nemusí na tuto zprávu odpovědět. Formulář slouží pouze pro kontakt s inzerentem v kontextu s obsahem jeho inzerátu. Je zakázáno posílat zprávy, které nesouvisí s obsahem inzerátu a které může uživatel považovat za nevyžádané.