Inzeráty Práce


Kategorie
Druh inzerátu


Region

  • Přidat inzerát zdarma
  • Moje inzeráty
  • Změna hesla
  • Změna e-mailu
  • Zrušit účet
  • Odhlásit se
  • Zapomněli jste heslo?
Titulní strana > Kancelář, úřad Řadit podle Datum vložení Cena Jen s foto

Odborný referent

Nabídka

Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů má i přátelský kolektiv. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Stávají se skutečnými odborníky ve svém oboru. U nás můžete v úterý a čtvrtek končit ve 14:00 hod., v pátek ve 13:00 hod., takže budete mít čas na svůj osobní život...:-)

V současné době hledáme kolegy do svého týmu na tato pracovní místa:

1) Odborný referent pro oblast ekonomiky škol
2) Odborný referent pro oblast účetnictví
3) Odborný referent pro oblast přírody a krajiny

32 000 Kč Celá ČR 1.12.2023 Posunout a zvýraznit

Příprava výroby - technická administrativa

Nabídka

Do našeho výrobního týmu hledáme nováčky – absolventy, kteří mají touhu vstoupit do světa pracovního života a rozvíjet své znalosti a dovednosti v naší společnosti. Tato pozice je skvělým způsobem, jak začít svou profesionální kariéru v prostředí, které podporuje růst a učení.
Jsme rodinná firma NÁBYTEK MIKULÍK s 30ti letou tradicí. Jsme tým lidí všech věkových kategorií, kteří svoji práci dělají na plno a chtějí se každý den posouvat kupředu.
Přijmeme nového kolegu/kolegyni do kanceláře na pozici přípravy výroby, kde začneš s lehčími úkoly, a pokud se osvědčíš, můžeš se těšit na kariérní růst.

Náplň práce v postupných krocích:
Příprava technické dokumentace pro výrobu

Brno-venkov 30.11.2023 Posunout a zvýraznit

Asistent/ka obchodu a marketingu

Nabídka

Jsme rodinná firma s 30ti letou tradicí. Jsme tým lidí všech věkových kategorií, kteří svoji práci dělají na plno a chtějí se každý den posouvat kupředu. Jsme NÁBYTEK MIKULÍK.

Máš organizovaný přístup k práci, schopnost efektivně řešit úkoly a zároveň jsi týmový hráč? Pak hledáme právě tebe do našeho týmu ASISTENTA/ASISTENTKU OBCHODU A MARKETINGU.

Rádi dáme příležitost absolventům, kteří mají touhu vstoupit do světa pracovního života a rozvíjet své dovednosti v naší společnosti. Tato pozice je skvělým způsobem, jak začít svou profesionální kariéru v prostředí, které podporuje růst a učení.

Brno-venkov 30.11.2023 Posunout a zvýraznit

Provozní manažer, Praha, vhodné i pro OZP

Nabídka

Jsme K2S Facility, spol. s r.o., bezpečnostní firma, zabýváme se ostrahou a pořádkem. V Praze a v okolí máme spoustu zakázek, které potřebujeme pečlivě obstarávat.

Provoz je klíčovým pilířem každé firmy, udržet ho v bezproblémovém chodu bude Vaše práce.

Budete pracovat z kanceláře na Praze 10, ale i z auta. Jezdit na schůzky, kontroly, zavážet zakázky materiálem, vypisovat lejstra, komunikovat se zaměstnanci i se zákazníky.

Vybavíme Vás počítačem, telefonem, autem, ukážeme jak na to a když si nebudete vědět rady, pomůžeme Vám.

Praha 29.11.2023 Posunout a zvýraznit

Pracovník dohledového centra -pro OZP - homeoffice

Nabídka

Jsme K2S Facility, spol. s r.o., firma zabývající se ostrahou a bezpečností. V současné době kolegyni či kolegu na pozici:

Pracovník dohledové centra

Náplní práce na této pozici je kontrola nástupů bezpečnostních pracovníků na směny, online kontrola provádění obchůzek, evidence a následný report na firmu. Část práce probíhá prostřednictvím online kontroly, část se ověřuje telefonicky. Nástup na některé objekty je v brzkých ranních hodinách! Denně se zrealizuje 20 - 30 telefonátů.

Jedná se o práci z domova. Práce je na zkrácený úvazek a pro OZP.

Celá ČR 29.11.2023 Posunout a zvýraznit

Dohledové centrum - pro OZP - homeoffice

Nabídka

Jsme K2S Facility, spol. s r.o., firma zabývající se ostrahou a bezpečností. V současné době kolegyni či kolegu na pozici:

Pracovník dohledové centra

Náplní práce na této pozici je kontrola nástupů bezpečnostních pracovníků na směny, online kontrola provádění obchůzek, evidence a následný report na firmu. Část práce probíhá prostřednictvím online kontroly, část se ověřuje telefonicky. Nástup na některé objekty je v brzkých ranních hodinách! Denně se zrealizuje 20 - 30 telefonátů.

Jedná se o práci z domova. Práce je na zkrácený úvazek a pro OZP.

Praha 29.11.2023 Posunout a zvýraznit

Dlouhodobá brigáda - Balení menších zásilek

Nabídka

Mzda: 160 Kč za hodinu

Pracovní doba:
Páce na 1-2 dny v týdnu, cca 3-5 hod/den. Pracovní dobu je možné přizpůsobit vašemu volnému čase v rozmezí mezi 9-19 hod. Lze libovolně měnit dle vaší potřeby. Domluva není problem, přátelské prostředí.

Náplň práce:
Příprava - balení menších zásilek oděvů a doplňků do přírody pro eshop na pracovišti (malý sklad) v Praze Chodov.

160 Kč Praha 4 28.11.2023 Posunout a zvýraznit

Asistentka

Nabídka

Do našeho týmu hledáme asistentku na částečný úvazek.

Vhodné pro ID nebo OZP (chráněné pracovní místo).

Požadujeme: znalost práce na PC, čistý TR, spolehlivost, samostatnost, příjemné vystupování.

Mzda 15.000,- Kč.

15 000 Kč Brno-město 27.11.2023 Posunout a zvýraznit

Administrativní pracovník

Nabídka

Požadujeme:
Minimálně SŠ s maturitou
Komunikativnost
Příjemné vystupování
Samostatnost
Pečlivost
Proaktivní přístup, vlastní iniciativa
Znalost práce na PC

35 000 Kč Mělník 23.11.2023 Posunout a zvýraznit

účetní/ekonom školy

Nabídka

ZŠ a MŠ Lomnice nad Lužnicí přijme na HPP zaměstnance na pozici: účetní/ekonom školy. Náplň práce: komplexní vedení účetnictví školy, zpracovávání účetních a statistických výkazů, tvorba rozpočtu školy, zajišťování bezhotovostního platebního styku, vedení pokladny, zařazování, odpisování majetku a vedení on-line školní pokladny.

Jindřichův Hradec 17.11.2023 Posunout a zvýraznit

Fakturant-mzdový účetní (M/Ž), (OZP)-Praha 7

Nabídka

Chráněná dílna hledá vhodné uchazeče na pozici Fakturant-mzdový účetní (M/Ž),
se znalostí účetního programu Pohoda, Pamica a mzdové účetnictví. Nabízíme práci pro zdravotně znevýhodněné zájemce. Pokud jste pečlivý, organizovaný a máte znalosti účetního programu Pohoda a mzdového účetnictví, mohl byste být ideálním kandidátem pro tuto pozici. Vaše hlavní úkoly budou zpracování mezd asi 60 zaměstnanců a občasná fakturace a ostatní administrativní práce s tím související. Pracovní doba: pondělí až pátek, 2-4 hodiny denně (časový rozsah je flexibilní a může být upraven dle dohody, po zapracování možnost pracovat z domova). Plat: 160 Kč/hodinu, po zapracování. Možnost kariérního postupu, zázemí stabilní společnosti, telefon + notebook. Nástup možný ihned. Kontakt tel.: 603 913 066, e-mail: nabor@chrd.cz, https://chrd.cz/

Praha 7 9.11.2023 Posunout a zvýraznit

Administrativní pracovnice

Nabídka

Společnost Půjčovna Lešení Ostrava s.r.o. přijme Administrativní pracovnici.

Nástup dle dohody
Mzda od 19 700,-

Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru)
- praxe výhodou

Ostrava-město 29.6.2023 Posunout a zvýraznit

  • Přidat inzerát zdarma
  • Správa inzerátů

InzerátyPráce.cz
Bezplatná inzerce nabídky práce, pracovních příležitostí a brigád
Copyright © 2023
Další inzertní servery
  • Soukromá Inzerce
  • Fotobazar
  • Inzerce Byty
  • Inzeráty Práce
  • Inzerce Zvířata
  • Inzerce Reality

O inzerci
Obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Nápověda
Bezpečnostní zásady
Kontakt
slovenská verze

Design Flashstudio
grafické studio

Vyzkoušejte
i v tabletu
nebo v mobilu