Provozní manažer - Morava
Nabídka
Jsme K2S Facility, spol. s r.o., bezpečnostní firma, zabýváme se ostrahou a pořádkem.
Máme spoustu zakázek, které potřebujeme pečlivě obstarávat.
Provoz je klíčovým pilířem každé firmy, udržet ho v bezproblémovém chodu bude Vaše práce.
Budete jezdit na schůzky, kontroly, zavážet zakázky materiálem, vypisovat lejstra, komunikovat se zaměstnanci i se zákazníky a spoustu dalšího.
Jihomoravský kraj 18.9.2024
ASISTENT/KA OBCHODU A MARKETINGU
Nabídka
Naše obchodní síť má více než stovku partnerských prodejen nábytku po celé České republice. Bavilo by Vás poskytovat jim potřebné zázemí a péči?
Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Náš tým je plný kolegů všech věkových kategorií a všichni táhneme za jeden provaz.
Naši kolegové si na práci u nás nejvíce cení moderních kanceláří, pracovní dobu od 7:00 do 15:30 a dojezd z Brna do 30 minut.
Brno-venkov 11.9.2024
Manažer/ka prodeje a marketingu pro logistiku
Nabídka
# Hledáme manažera prodeje a marketingu pro logistiku
Naše společnost je rostoucí firma působící v oblasti mezinárodní logistiky. Hledáme dynamického a zkušeného manažera prodeje a marketingu pro logistiku s výbornou znalostí angličtiny a češtiny, který by se připojil k našemu týmu.
## Popis práce:
- Řídit prodej a marketing logistických služeb naší společnosti
Praha 9.9.2024
Mzdová účetní
Nabídka
Co bude Vaší náplní práce:
Kompletní zpracování mzdové a daňové agendy
Evidence a zpracování žádostí o nemocenské dávky
Vedení exekuční evidence, provádění srážek a jednání s exekutory
Komunikace se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami
Reporty pro vedení společnosti
Práce ve Velvarech
Kladno 6.9.2024
Přípravář/ka výroby nábytku
Nabídka
Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Právě do svého týmu hledáme nové parťáky.
Naši kolegové si na práci u nás nejvíce cení moderní čisté výroby, 1 směnného provozu a silnou kolegialitu.
Také u nás máte šanci se vypracovat z učňovské pozice na mistra z oboru nebo manažera provozu.
Co budete mít na starost?
Brno-venkov 29.8.2024
Administrativní pracovník/ce
Nabídka
PRÁCE V ADMINISTRATIVĚ NA ČÁSTEČNÝ/ZKRÁCENÝ ÚVAZEK (4 h denně)
Kdo jsme?
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta.
Pracovní náplň
- běžná administrativní agenda,
15 000 Kč Brno-město 23.8.2024
ADMINISTRATIVNĚ – OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA
Nabídka
NABÍDKA PRÁCE!
Co je podstatné: Jako administrativní pracovník pracujete na recepci, sekretariátu, kde se podílíte na vedení administrativní agendy a péči o organizační, provozní a firemní administrativní záležitosti. A kromě toho:
- Správu a evidenci firemních zakázek, komunikaci s klientem, dodavateli a úřady,
- Správu a vyřizování běžné administrativní agendy – práce na jednoduchých, ale různorodých administrativních činnostech a pracovních úkolech,
- Péči o organizační, provozní a administrativní záležitosti,
31 000 Kč Brno-město 23.8.2024
PROJEKTOVÝ/Á MANAŽER/KA Fondu malých projektů
Nabídka
V čem spočívá práce projektového manažera či manažerky?
Konzultace projektových záměrů, komunikace s regionálními aktéry Fondu malých projektů (dále jen „FMP“) přeshraničního programu Interreg Rakousko – Česko, hodnocení projektových žádostí v obou pilířích FMP (People-to-People / kultura a cestovní ruch)
Spolupráce při přípravě a realizaci školení a seminářů FMP
Spolupráce při realizaci projektů přeshraniční spolupráce na česko – rakouské hranici v rámci FMP (Interreg Rakousko – Česko)
Účast na jednáních regionálních monitorovacích výborů FMP
Účast na jednáních s regionálními a s rakouskými partnery v rámci FMP
40 000 Kč Brno-město 5.8.2024
Provozně-administrativní technika/čku
Nabídka
Do našeho týmu hledáme Provozně-administrativního technika/techničku. Jsme dynamická brněnská stavebně projekční firma s existencí 8 let na trhu s mnoha úspěšnými projekty za sebou.
Náplň práce:
• Řízení a koordinace provozních procesů v rámci firmy.
• Správa personální agendy a její evidence (Zajištění náborů zaměstnanců, evidence smluv a složek zaměstnanců, kontrola výkazů práce.).
• Správa agendy vozového parku a její evidence (Zajištění pravidelných kontrol a servisních oprav, knihy jízd, dálniční známky, pojištění).
Jihomoravský kraj 13.5.2024